Måndag.

2010-09-1315:05:01
 


Veckan kunde inte börjat på ett sämre sätt. Mådde helt dåligt när jag vaknade, men gick till sklan i alla fall för att
 vi hade NO idag, jag hatar att missa NO:n för det är så jobbigt att ta igen. Sen efter maten hade vi idrott och jag
 dog, nä men nästan. Vi tränade på kondistestet och sprang 2km. Jag joggade saktare än vanligt pga min astma,
 och vad händer inte, jag kan får as ont i bröstet, och kan inte andas, känns som hela luftstrupen bara stängs
 igen. Och sedan la benen av, kunde knappt gå, dom ville inte bära mig.

Nu mår jag bättre, fortfarande skakis, världens huvudvärk sen i morse och helt illamående. Skulle egentligen
 jobba idag men bad syster ta det eftersom jag troligtvis inte hade orkat stå upp och se glad ut.

Aja, kul info för er för ni bryr er ju såååå mycket..
Nu ska jag vila, jag hör av mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag bryr mig.

2010-09-13 @ 15:26:08
URL: http://emmeemme.blogg.se/
Postat av: emmie

blev seriöst rädd när du kom halvt död.

2010-09-13 @ 15:44:44
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback