random test.

2010-09-2719:35:46
 
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vaderna.
2. Du ger mycket komplimanger till andra - mjo, sådär.. Borde blir bättre på det iaf.
3. Är du nöjd med ditt förnamn - nej, för kort! Jätte tråkigt!
4. Vad är det sämsta hos dig - mitt humör. min personfobi.. 
5. Vad är det bästa hos dig -
6. Har du bra självförtroende - ibland. från dag till dag.
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på om jag gör ngt speciellt på dagarna. mellan 1-5 timmar..
8. Du tycker om att vara med killar - ja! helt ärligt så är jag hellre med killar än tjejjer (inget illa mot mina tjejkompisar, ni är bäst!<3), men killar är mindre komplicerade.
9. Känner du dina grannar - ja
10. Svär du ofta - för ofta.
11. Spelar du något instrument - nej, men har. Och kan ju lite piano, men det är inte mycket.
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - ridning, drillning, dans, gymnastik
13. Kollar du dig ofta i speglar? - så fort det finns en i närheten.

HAR DU.
1. För många vänner -
kan inte ha för många.
2. Förföljelsemani -
3. Någon sjukdom - astma och allmänt retarded?
4. Färgat håret - nej
5. Egen dator - typ.
6. Gjort bort dig rejält - hela tiden :) 

ÄR DU..
1. Snäll -
förhoppningsvis.. snällare än jag var förra året iaf..
2. Snygg - jag har mina dagar då jag tycker det faktist. idag är inte en sån dag.
3. Söt - samma svar som uppe.
4. Lång - ja
5. Kort - nej

6. Smart - iblands så
7. Klantig - heheh :$ 
 

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart? -
ja? lätt att undvika.
2. Hata folk - jag hatar inte någon faktist.. tycker däremot väldigt illa om folk.
3. Lita på folk - nej, men det händer. Men har lärt mig att  det knappt går att lita på någon, inte ens sin bästa vän.
4. Ljuga - vita lögner.
5. Vilja dö - det händer.

NÄR..
1. Åt du senast -
en nektarin för två timmar sedan..
2. När läste du en bok senast - hrm..... somras? (A)
3. Köpte du något senast - en chokladbit i lördags...
4. Svor du senast - tänker inte på när jag svär, men säkert nyss.
5. Sjöng du senast - haha en halvtimme sedan typ. vill ni veta på vad? :D bird is the word HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback