summertime.

2010-09-3021:20:21
 


Jag vill ha värme! (bilden är från när jag och lovisa var i jönköping i början av sommaren). Idag har jag ärligt talat frusit häcken av mig. Jag hade min "vinterjacka" och min tjockaste tröja, halsduk och vantar och endå stod jag och skakade. Dock är min "vinterjacka" inte så varm. Det är typ en höstjacka.. Men endå hade jag den hela förra vintern, fattar inte hur jag överlevde.. Sen kan jag inte köpa en ny jacka innan jag drar till USA, har inga pengar innan dess och det är mycket billigare där *blink*. Nej får bita ihop i en månad till..

Men denna kylan har fått mig att inse vad jag vill gå för gymnasium. Men det får ni inte veta än hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback