00:36

2011-01-0800:36:15
 

det fick bli en asfrän bild tagen av emmie rudolfsson.

Så, nu är alla möblerna ihop monterade och uppsatta utom en hylla som vi måste fixa i morgon med vattenpass. Det blir faktiskt väldigt bra! Dock ser det väldigt tråkigt ut nu eftersom allt är svart och vitt förutom mattan som är limegrön hahaha... Men när allt kommer upp i hyllorna och tavlorna på väggarna så ser det förhoppningsvis lite bättre ut! Nu ska jag sova i min nya säng, förhoppningsvis så är den skön haha..

btw: Jag sov huuuur skönt som helst inatt i mitt tomma ekande rum. Igår kväll var jag ju väldigt spänd på att gå och lägga mig eftersom det var helt tomt och läskigt. Men jag har faktiskt inte sovit så skönt på länge som jag sov inatt. Jag sov som en riktig stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback