bloggtips!

2011-01-1416:09:51
 
Nu var det väldigt längesedan jag gjorde ett bloggtips, så nu kör vi ett igen!

Och för er som följt min blogg länge vet att jag har tipsat om denna bloggen innan, men jag har ju fått nya läsare sen dess så det skadar inte att jag gör det igen.


Jo, emmie rudolfsson. Min kära vän driver en blogg full med.. Ja emmiestuff helt enkelt! Ta er en titt vettja, jag lovar att ni inte kommer att ångra er! Man får aldrig en tråkig stund när man läser hennes inlägg. Och titta bara på bilden ovan. Man ser bara halva hennes ansikte men man ser redan att hon är förstummande söt? that's right. Check it iknow!

http://justlikemi.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne men sara detta inlägget såg jag nu haha du är för söt <3

2011-05-16 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback