FOTBOLLSPROFSET

2011-01-2201:12:59
 

titta vad jag hittade, en bild när självaste sara rydh spelar fotboll. Tjejjen som hatar fotboll mest av allt. Det är lite komiskt att någon har fått det på bild haha! I alla fall så vill jag ha sommar nu! Så grymt många planer som kommer bli awesome! Bland annat Norge, England och Paris. Shit, bli sommar nu!!

Kvällen har spenderats i kyrkan. Filmkväll stod på schemat. Det var den bästa filmen jag sett på riktigt länge, Jag tycker alla ska titta på den. Lätt 5/5 godisbitar! Faith like a potato heter den.

Nu ska jag ta bort sminket och sedan sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: nikolina

hahahahhahaha jag är fan cool är jag! blev nöjd med den bilden hahah!

2011-02-02 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback