Jag vann!

2011-01-1718:41:44
 


Jag är helt chockad. Jag har aldrig vunnit något, osså vinner jag veckans blogg på ingen mindre än nathalies blogg! Jag har följt den sen den startade, hon verkar som en jätte härlig tjej, så om ni inte varit inne på hennes blogg innan, besök den nu! nathaliescloset.blogg.se

Och det lite halvroliga är att den andra vinnaren följer jag på bloglovin. Hon tar verkligen jätte fina foton. Så jag är lite stolt att jag vann med henne hihi.. besök hennes blogg vettja! joonnas.beldo.se

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej men gud, såg nyss att jag hade vunnit där. Jag är några dagar efter, haha :) Men vad gullig du är! och jättefinblogg har du, värdig vinnare :)

2011-01-26 @ 13:40:52
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback