måndag, 17 januari.

2011-01-1719:01:01
 

Min dag gick från botten upp till ja, marken i alla fall. Som ni ser i inlägget under så vann jag en tävling. Det har aldrig hänt i mitt 15åriga liv, så jag är lite chockad haha! Det behövde jag verkligen efter min inte så bra dag.

Jag sov i 3 timmar, jag överdriver inte. Jag mådde jätte dåligt hela natten, ont i magen, täppt i näsan och irriterad hals som få. Och uppe på det så hade jag hicka i en timme, ingen överdrift det heller, jag räknade. Jag gick och la mig i sängen vid 10, jag somnade vid 2. Vaknade vid 3, somnade vid 5 och vaknade vid 7 av att jag fick sms. Jag hade kunnat sova 45minuter till, men det var bara att skylla sig själv eftersom jag skickade sms till den personen vid halv 12, när jag inte kunde sova haha..

Så min dag började inte så bra om man säger så. Trött och kinkig hela dagen, och det blev inte bättre på idrottslektionen. Jag åkte skridskor, vilket ledde till att jag kände av min skada sen i somras (det gjorde väldans ont med andra ord) och det enda min idrottslärare sa var att jag var väldigt duktig på att se ynklig ut. Jag bara, jaha, tack?

Och under dagens lopp har mitt magont, nästäppan och halsen blivit värre.

Nej ush, nu ska jag absolut sluta klaga! Jag blev i alla fall väldigt chockad, men framförallt glad av att bli veckans blogg!
Nu ska jag ner och knarka halstabletter hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback