nyss hemkommen från smålandsstenar.

2011-01-0502:30:30
 

Efter en trevlig kväll med mina grabbar och min flicka. Det började med att jag och emmie skulle till Simon mitt ute i ingenstans, vi hittade inte så vi åkte in till deras lilla centrum och satte oss på en pizzeria hehe.. Sen droppade boysen in en efter en och när vi var fulltaligt GICK vi till Simon, långt som satan men trevligt. Efter som vi firade nyårsafton, så blev det raketer för fulla muggar, dock lite tidigare en tolvslaget eftersom Josef och Muffin skulle hem.. Hem till midgård, solsidan, COD, NHL och musik bestod kvällen av och vi hade i en grymt trevlig kväll!

mina två sötisar på bild härva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nawsii! <3

2011-01-05 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback