Torsdag, 13 Januari.

2011-01-1316:02:33
 

Skolan idag var soft! Faktiskt väldigt kul också.. På SO:n har vi samhällsekonomi. Vi började med det i förrgår och då tyckte jag det var hur tråkigt som helst (jag satt och inte gjorde någonting, öppnade inte ens boken, kan vara därför) men idag, då jag verkligen gick in för det så visade de sig att det var rätt kul i alla fall! Och vi hade vår första teknik lektion idag också, ritteknik. Det är sjukt kul! Just för att det är något jag kan hihi. Fick MVG på det arbetet förra året, totally stolt! Men nu iår är det en aning svårare om man säger så.. Jag fick damp så jag har massa utsuddade sträck som syns jätte väl hehe.. Hon sa tydligt, rita inte hårt. Vad gör jag? jo ritar hårt.. Så nu får jag stå mitt kast haha.. Men! det gjorde jag förra året också, men det gick ju bra? hehe

Vad händer idag? Vid 6 ska jag ner till CK och planera vårterminen och sommarens läger. Men innan det så ska jag och Johan ner till ICA eftersom Lovisa avslöjade att godiset nu endast kostar 39kr/kg. Då måste man ju passa på, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback