världens skönaste fotölj.

2011-01-0720:49:08
 


hemma nu efter en lång och halvjobbig dag i jönköping. Först IKEA, hittade massa roligt, blandannat en bokhylla, ett skrivbord, två speglar, en hylla och lite annat smått och gott. Så nu är det bara att sätta igång och montera och städa i ordning så är rummet klart på ett knyck! Efter några timmars strosande inne på IKEA åkte vi till MIO för att kolla på soffor. Där hittade jag och hanna våra favoriter. Världens skönaste (coolaste) fotöljer, när jag satte migi den höll jag på att dö en smula.. Så otroligt skön! Jag och pappa bollade om att vi borde köpa hem 5 sånna istället, gästerna får sitta på golvet.. Men sen kom vi fram till att det inte var världens bästa idé..

Nu blir det montera för hela köret, dagens outfit kanske kommer upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback