Detta börjar bli poppis?

2011-11-3017:29:32
 
Mina läsares (catrins) ord är min lag.

Catrin Tovik, 16 nyfyllda från Tranemo och Reftele. Bonntjej på högsta nivå! Första veckorna jag kände henne dog jag så fort hon öppnade käften, världens fulaste härligaste dialekt! Vi lärde känna varandra när vi började i samma klass nu på gärdet men kom närmare varandra då vi började festa ihop.

Hon är världens stördaste, roligaste, efterblivnaste, fula och äckligaste oboykompis. Ja, hon är min oboykompis, hon äter oboy på mackan, hur efterbliven får man bli? Ne precis, det är bara skitcatrin som håller på med sånt!

Kan ju tala om att hennes favoritintresse när vi festar är att stå i en fotölj och sjunga skrika jag är så het av björn rosenström. Eller så flippar hon loss på dansgolvet..
och btw, tetris och one three hill är hennes liv.







min bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback