Reunion i Göteborg.

2011-10-2320:49:23
 
Precis hemkommen från två härliga dagar i göteborg. Återträff för hela slanten! Träffade alla underbara människor som jag lärde känna i somras. Anna, Nina, Jacob, Jocke och Felicia mötte mig och Alice på Göteborg på stationen på i lördags. Sedan tog vi pendeltåget hem till Nina och åt och fixade oss och så sen så drog vi in till Göteborg, Liseberg för att träffa resten av alla underbara människor. Själva evengemanget var la inte så mycket att hurra för, men bara att träffa alla var det värt alla pengarna!

Dock suger mitt liv just nu. Idag var vi inne i himmelriket en sväng. Världens underbaraste godisaffär.. Jag köpte en påse för typ 60spän, as lycklig! Tror ni inte jag glömmer den hemma hos Anna i Lerum?! Jag som hade sett fram emot att sitta och äta mig fet ikväll. Men icke. Jag tror det är ett tecken, så jag ska minsann sluta äta godis nu...

Aja, nu ska jag sluta babbla och sova för jag är så djävulusiskt trött. Peace out grabbs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback