Rosahårig chey i pjamas.

2011-10-2621:20:18
 
Jag har köpt röd sprayfärg till fredag (halloweenfest ni vet, och nej jag tänker inte säga vad jag ska vara) och tänkte testa det idag för att se så det blir bra och så. Jag sprayar i håret och får en hjärtinfarkt. Mitt hår blir knallrosa. Jag sprayar lite till, det blir mer rosa. JAG KÖPER EN RÖD FLASKA OCH MITT HÅR BLIR ROSA?!?! om affären hade varit öppen så hade jag banne mig gått och klagat, fett dålig stil. Så, rosahårig och med pjamas på så går jag ner till Andy med Lovisa och så går vi till ica. Jag tror jag aldrig kännt mig så snygg som jag gjorde då!

Mina föräldrar åkte iväg idag också, utan att göra mat. Så på hemvägen så gick jag förbi min kära syster och så bjöd hon mig på mat. Livet är bra härligt ibland!

Nog tjötat, nu ska jag slå upp håret i några flätor och sedan sova. Poss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback