slappkväll.

2011-10-3022:50:48
 
chips, lakris, choklad framför en film i sängen, kan sista kvällen i sverige bli bättre? Nja, känns knappast så.. Skulle egentligen dragit ut en sväng, men jag är så trött så jag kände att jag hellre stannade inne ikväll. Dock är frågan om man ska sova eller icke, Bilen går mot göteborg klockan 3 inatt. Känns rätt ovärt att sova, plus då sover man bättre på planet.. Aja, jag märker la om jag somnar med huvudet på tangentbordet eller inte haha!

Jag är i alla fall färdigpackad (näst intill) och är redo för att ta Los Angeles med storm! Om ni har tur så får ni en outfit bild inatt innan jag åker, annars hörs vi innan jag stiger på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback