15 april - Dagens outfit!

2010-04-1515:41:00
 

Kofta & Gul tubtopp - Primark

svarta, korta leggings - Gina tricot

Vit tubtopp - Ullared

Svarta tygskor - stadium





Hade slöjd sista lektionen idag, vad tror ni den strålande nyheten var när jag kom dit? Nej vi fick inte slippa lektionen.. Jo någon hade pajat mitt arbete. TACK! Men som tur var förstörde dom inte hela (jag gör btw en tvåvångingshylla) bara översta "våningen". Så det var bara att börja om med den. Jag som trodde att jag skulle bli klar idag, men att så fel man kan ha. Personen som gjorde det kan ta och skaffa sig ett liv. :)

snart ska jag nog ut med Emelie kanske, innan det - MAT! ja jag är matberoende..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback