Shoppingtur i Jönköping!

2010-04-1117:45:16
 
Jag, mamma, faster och kusinen tog en tur till jönköping, A6 för att köpa konfaklänning till mig. Vi var runt och letade överallt men hittade ingen någonstans. sista affären vi gick in till, MQ, så hittade jag TRE stycken. Sjukt svårt att välja, men till slut efter mycket velande valde jag en. Den tänker jag inte visa er förens jag konfirmerar mig, det får bli en liten suprise. Till den köpte jag en vit tuff typ jackliknande.

Denna var en av dom jag valde mellan, alltså inte den jag köpte. Så till er som fortfarande inte har hittat konfirmationsklänning, Gå in på MQ! Denna skönheten fanns där för 399kr (tror jag det var).



Sedan så drogs jag mot Dinsko, skogalen som jag är. Och hittade domma skönheterna. Efter mycket tjaffs med mamma (om att dom var för höga osv.) så fick jag äntligen köpa dom, plus så betalade mamma hälften eftersom hon inte behöver köpa konfaskor eftersom jag redan har det. TOPPEN!

inte världens bästa bild, det ser ut som platå, men det är smala klackar haha.
449kr!

Kommentarer
Postat av: nikolina

fan vad snygga skor & klänningen va skit fin :o men jag fattar inte, köpte du den eller inte? hahahxD

2010-04-12 @ 16:11:16
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback