Valborgsmässoafton!

2010-04-3016:49:03
 

Yes, rubriken säger allt. Jag ska då fira på holmen med halva gislaved och scout. Jag och min patrull ska sälja korv och stå vid chokladhjulet och samla in pengar till ett läger vi ska på i sommar, i norge, Det kommer bli sjukt nice!

Idag hade jag prov med, i NO - sexualkunskap. Jag har inte pluggat någonting men svarade endå på alla frågor och jag tror jag ligger på VG nivå i alla fall. Såååå, lyssnat på lektionerna eller naturbegåvning? Vad tror ni? hrmpf...

Jag har precis fixat mig och drar till körövningen först och sen ner mot holmen.
Vad ska ni göra idag? =)

Med skjorta och allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller bara helt enkelt intresserad av ämnet..? ;)

2010-05-02 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback