Broken door - Angel

2010-08-0119:49:13
 




Bra låt! Den spelades hela tiden på rixfm när jag jobbade i en hel vecka och jag missade alltid
när dom sa vad den hette så nu har jag äntligen hittat den.
Helt underbar text!

Jag fick ett ryck innan, gick ut och satte mig på trappan och bara njöt.. Tog en liten promenad på gatan, barfota och funderade. Gatan där jag växt upp, alla goda grannar som man lärt känna. Hur kommer det bli om vi flyttar? Att se någon annan i mitt barndomshem. Att se andra växa upp i mitt hus, på min gata, med mina grannar.. Lite depp. Detta är det bästa stället, så är det bara.

Nu ska jag gå ut och sätta mig mitt på gatan, barfota och bara njuta av omgivningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback