Converse!

2010-08-0410:22:15
 

Jag bara måste inhandla ett par vita converse! Jag har aldrig ägt converse i hela mitt liv. Om man inte räknar med dom låga, försmå jag fick av min syster haha.. Jag känner att det börja bli dags att köpa ett par snart! Så här frammåt höstkvisten. De är ju så snyggt med converse, till allting? Som min kusin, hon är ett converse freak. Hon har det till ALLTING! skolan, fest, konfirmation (?!), ja, jag blev chockad när hon sa att hon vägrade ha finskor, eller högklackat eller liknande, men its who she is! :)

 

Aja, converse ska in i skohyllan snarast möjligt!


Kommentarer
Postat av: anna

köp inte vita, de har alla :D skrev nyss ett inlägg om converse, va guuuulllig och hjälp mig bestämma färg? tsss :)

2010-08-04 @ 13:07:20
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Converse är så snygga och sköna och dem passar till allt.



Jättefin blogg och header du har. :)

2010-08-04 @ 13:43:37
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: felicia

om du ska åka till jönköping nån gång gå i outlet där finns det converse för 500kr :)

2010-08-04 @ 17:16:35
Postat av: felicia

brevid A6 hehe

2010-08-04 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback