Dog.

2010-08-0214:52:10
 


Canon eos1000D

Håller på att städa mitt rum, men tog en välförtjänst paus hehe. Tänkte visa hur det såg ut innan jag började, men då hade ni inte haft samma uppfattning om mig.. Man såg seriöst inte golvet någonstans. I bokfyllan ser man inte hyllplanen, fy! Det enda stället jag hade ordning på, på mitt rum var min stol där mitt överkast låg fint ihop viket med min hjärtan kudde på. Jag är glad att något såg fint ut haha!

Så fort min pappa är ledig en helg så ska vi måla/tapetsera om mitt rum. Nu är det oranga tapeter med lite lila, silver, limegrönt, blått.. Ja alla färger som absolut inte matchar, inte snyggt alls! Så snart ska det bli vitt, helvitt! Kanske en svart vägg, har inte bestämt mig än haha! Men när detta händer så får ni se, jag lovar! Tyvärr inte en före bild, för det är mitt rum för fult för, men en efter bild får ni gärna se!

Nu måste jag återgå till städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback