bildbomb från skolavslutningen.

2010-12-2210:15:20
 


Haris, Felicia och Nikolina.

Nikolina och jessica.

Kören med emmie och denise som sjunger duett/solo.

kören med blerina, emelie och Märta som sjunger.

en liten del av min mongolid klass.

Haris, Daniel och Sanin, godisgrisar ftw.

min f.d klassföreståndare och körledare.


Äntligen jullov då? Som man har längtat till sena nätter och långa sovmorgonar. Väldigt skönt att slippa tänka på skolan ett tag tycker jag.. Dock måste jag tänka på att julklapparna ska bli köpta istället, men det är ett senare problem hehe.

Julavslutningen var väldigt rolig faktiskt. Jag var ju med i kören och jag hade en aning kul, och som många andra har påpektat så syntes det på mig också haha, avslöjad.. Betygen är jag inte ett dugg nöjd med, men det är jag ju aldrig haha.. Men när jag ser tillbaka på terminen och inser att jag inte pluggat någonting så får jag la skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback