Bildlöst inlägg.

2010-12-2015:03:14
 

Jag fick klagomål idag att jag bara har en rubrik och en bild oftast, så nu ska jag banne mig skriva något, endast för er! Jag tycker dock det är ointressant vad jag gör på dagarna, men here you go.

Sovmorgon till halv 9. Det var ingen lång men man kan ju sova en extra halvtimme i alla fall. Börjar med Matte, fick tillbaka proven och spelade spel. VG blev det, jag är inte nöjd, men det är jag ju aldrig heller. Sen Engelska, tittade på en dötrist språkfilm som jag gäspade mig igenom, inte världens bästa sysselsättning, tiden gick inte så värst mycket snabbare.. Sedan var det lunch, spagetti och köttfärssås, Hur gott som helst! Nästa lektion var Idrott, vi spelade pingis hela lektionen och jag ägde! Heheheh, mot några i alla fall.. Sen hade vi NO, gick igenom läxor och hade betygsamtal. När jag sa att jag skulle läsa IB på gymnasiet så skrattade anki och sa lycka till med sarkastisk ton. Hon tror inte jag kommer att komma in, men det ska vi allt bli två om! Och sista lektionen idag var tyska. Vi tittade klart på en film, die welle som betyder vågen. Sjukt bra film! Den slutade med att en kille stoppade in pistolen i munnen och sköt sig själv, lyckat slut..

Så, det var min dag hittills! Om ni vill ha en penna och skriva ner allt så är det bara att säga till haha..
Jag ska bara byta om och sedan ska jag gå ner och jobba. Vi hörs när jag kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback