dag 19,20,21.

2010-12-2210:36:42
 

Jag kollade igenom bloggen nyss och insåg att jag har totalt glömt bort min lilla julkalender, fy skäms! Så jag tar de jag glömt nu och sedan så får ni dagens senare idag!

Dag 19 - Detta ångrar jag.
Jag ångrar rätt mycket, men vad jag ångrar mest just nu är min sommar. Min sommar var underbar vissa tillfällen, men endel vill jag bara radera helt. Jag vill glömma totalt att det hände. Så fort jag stänger ögonen så ser jag det framför mig och blir spyfärdig. Mitt från ingenstans kan jag börja storlipa just för de bilderna kommer upp i huvudet på mig. Jag tror det är det värsta jag har varit med om och det vill inte försvinna ur mina tankar.

 

Dag 20 - det här upprör mig.
Irriterande människor som tror att dom är bästa vän med alla.

Folk som skaffar pojkvän/flickvän och dissar sina vänner.

"Vänner" som dissar en såfort de kommer någon "coolare".

Dudes, kommer inte på mer. Jag är en tjej som har det svårt för att bli upprörd :>


Dag 21 - Ett annat ögonblick.
Hrm. Jag fattar inte riktigt, jag har ju redan haft ett ögonblick, men ett annat? Antingen är jag dum eller så är frågan dum. Jag håller på fråga hehe.. Så ni kan få ett stort fett AWESOME istället för något annat ögonblick haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback