dag 2. - min första kärlek.

2010-12-0214:18:00
 

min första kärlek. Det känns som om denna kommer bli den svåraste av dem alla. Och varför? Jo, jag har aldrig varit kär. När jag var liten hade jag kille hela tiden. Ni vet dom här små kärlekarna? hade tillochmed två samtidigt några gånger hehe.. lekis-3:an hade jag pojkvän nonstop. Min första hette Ludwig. Sen efter 3:an och mitt pojkvänsmaraton har jag bara haft en kille och det var i 4:an. Inte heller så värst seriöst om man säger så. Zoran hette han.

Tänk det, jag har inte haft en enda seriös kille och jag har aldrig varit kär. Jag har haft mina flörter (om man säger så haha?) men det har aldrig lett någon vart.

Så min första kärlek finns inte ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback