dag 3. - Mina föräldrar.

2010-12-0316:11:07
 

Lena & Mikael rydh, 42 och 46 år. Det är mina föräldrar det. De träffades när min mamma var 17 och min pappa 21 och gifte sig 6 år senare. Jag kan ju inte säga att vi kommer jätte bra överens. Vi har ju våra tvister. Vissa dagar är jag bästa vän med dom och andra är det tredje världskriget. Deras tid tas mest upp av jobbet, de jobbar alltid. Pappa och min faster har ett eget företag där mamma också jobbar, Liza desgin i gislaved. Min mamma gick någon språklinje på gymnasiet och ville bli flygvärdinna först. Sedan träffade hon pappa och hamnade på Lizas.. Min pappa gick inte gymnasiet utan hamnade på lizas direkt haha. Alltså, Liza design är det stället vi alla kommer att hamna på i slutändan..

Rolig fakta: Min pappa sitter alltid en halv meter från tv:n. Det skrattar vi alltid gott åt. Och min mamma är svag men vägrar inser det och blir alltid jätte sur när hon måste gå och fråga någon annan om dom kan öppna tex syltburkarna åt henne, det är lite småroligt.

Detta får räcka, kommer inte på så mycket jag kan säga om dom. De är som mig fast i större och äldre förpackning. Jag avslutar med en halvsöt bild från i somras på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback