dag 4. - det här åt jag idag.

2010-12-0415:23:45
 

Gud vad intressant! Jag tror intressesmurfarnas block kommer ta slut. Menmen, de får la köpa nytt för här ska minsann berättas vad jag har ätit idag, in i minsta lilla detalj!

Till frukost tog jag mig en rostad fullkornsmacka med honung på och ett glas mellanmjölk. En riktig lyxfrukost som gjordes på 50minuter! Eller kanske inte.. Gjordes på 2 minuter och försvann ner i magen på en halv..



Till min såkallade lunch som jag åt på jobbet då.. Två stycken bröd som man gör i ungen, små. Med smör på, viktig detalj! Dock hittade jag ingen bild på dessa. Men det var inte mättande i alla fall..

Och nu sitter jag och väntar på att min middag ska komma levererat till mig. Och kan ni gissa vad det är? JO KEBABPIZZA! jag vet inte varför men dagar som denna gillar jag verkligen pizza. I andra fall gör jag inte det.. Aja, kebabpizza, coca cola, pizza sallad och en klubba blir det till middag.


Sen ikväll kan jag inte förutspå vad jag ska äta. Men det blir väll fettosnax som chips, popcorn och lösgodis om jag känner mig rätt hihi..

hoppas ni inte fick skrivkramp när ni skrev ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback