dag 8. - ett ögonblick

2010-12-0816:06:08
 

på ett ögonblick kan mycket hända. På ett ögonblick kan hela ditt liv förendras. På ett ögonblick kan ditt liv rasa samman.
Ett ögonblick är stort.

Mitt ögonblick jag tänker dela med er skakade inte om hela världen, mitt liv rasade inte samman men mitt hjärta slog bara ett extra slag. Det var såhär, jag sov över hos en kompis, ni vet sleepover. Äkta girlnight hade vi. Framåt 4 började vi känna att sömnen hann i fatt oss och somnade tugnt. Tydligen så vaknade min kompis före mig, för när jag slog upp ögonen var hon inte där. Jag blinkade och helt plötsligt var hennes ansikte en centimeter från mitt. Ni anar inte hur rädd jag blev, jag skrev som ett litet barn som är rädd för tomten..

Men ni anar inte hur kul det är att göra på någon annan, testa vettja! hihihi.
men nåde den som gör på mig en gång till, det var det värsta ögonblicket i mitt liv.. om man inte räknar med en massa andra saker hehe..

kanske inte det ögonblicket ni räknade med, men det är kul att få er på villospår hihi. Och med det så sluter jag lucka 8 med en puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback