stressig onsdag.

2010-12-2909:13:59
 

dagens face och hairlook. Dock en aning fail but who cares?

Min onsdag kommer nog bli lite stressig.. Somnade 1 igår, gick och la mig 11. Sov skit dåligt eftersom jag hela tiden drömde att klockan var 7 och jag var tvungen att gå upp och drömde flera gånger att jag hade försovit mig. Jag vaknade i panik typ 10 gånger, jag skojjar inte. Så ingen sömn har jag fått idag. Och gick somsagt upp 7 i morse, duschade, fixade mig bytte lakan, och sånt nödvändigt. Strax ska jag till jönköping och shoppa med emmie, det kommer förhoppningsvis inte bli så stressartat haha.. Men jag måste vara hemma till max 4, för då kan man inte "checka in" längre, att man kommit (till lägret asså). Och sen börjar körövningen vid 3.

Och som grädden på moset så har jag inte packat klart, på långa vägar.. Dooh. Det kommer bli en intressant eftermiddag vill jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback