titta vad långilångt mitt hår har blivit!!

2010-12-0916:06:59
 


okej det syns inte så så bra och jag står som ett mongo, men skit samma. Och ja det är kort, men ni som följt min blogg länge kommer ihåg när mitt hår var jätte kort. Det nuddade inte axlarna ett tag. Och ni alla vet hur ledsen och arg jag var över det. Så nu är jag glad när det växer med raketfart!

och ett tips till er som vill ha långt år. Sluta inte klipp er för att det ska bli långt! Det blir så slitet så när ni väl vill klippa er sen så måste de ta allt de slitna vilket är typ allt ni sparat ut. Så då blir det inte så mycket längre i slutändan. Klipp det regelbundet så blir det fräsht. Och långt, inom sin tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback