GräsklipparN

2010-06-1314:58:21
 

Coolingen själv har just klippt gräset.. Det gick ovanligt bra faktiskt, för jag körde bara över ett myrbo (myrorna var btw helt rosa, skit äckliga) och blev bara bränd av en humla. Körde varken över buskar eller häcken, eller gjorde sönder staketet.. 

Dagens outfit också, minus de sexiga röda stövlarna som passar perfekt till den rosa skjortan, host.. Nej men kärlek till röda stövlar (L)

Nu drar jag till kyrkan för att träna på dramat vi ska köra på lägret. Varje morgon och kvällssamling så har gislaveds tonår och Vaggeryd hand om ett drama. Jag har ingen fast roll, hoppar runt lite haha. Men när dom kör igenom de då jag inte är med, garvar jag sönder! så det känns som om det kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback