You are my sunshine.

2010-06-1018:55:58
 


Varit och jobbat nu, dom blev inte arga för att jag kom sent hehe. I morgon blir det jobb hela dagen förmodligen.. Ikväll blir det hemmakväll med syskon, finans, film och godis! Inte fel med sånna kvällar ibland..

Sist jag spelade finans blev det inte långvarit..
Jag brukar ju vinna, som ni vet? så gången innan det fick jag inte vara med för brorsan, för han ville ha en chans. Så denna gången var jag as kaxig och bara "är ni säkra på att jag ska vara med? jag vinner ju bara.." Sen, vet ni vad jag gör? Jag är med och spelar i en 5min? går i konkurs innan jag ens gått ett varv på spelplanen och gått in i banken. Usch vad dålig jag är! Faaaast, det var inte mitt fel. Alla bara tog mina pengar.. :( Så ikväll ska jag vinna så jag blir av med skammen haha!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback