Sista skoldagen!

2010-06-0714:07:28
 
Yes, då var sista skoldagen innan sommarlovet avklarad. I morgon är det skolavslutning och sedan sommarlov, sjukt gött! Hoppas bara min grisrosa färg på axlarna har försvunnit för det gör skit ont haha.

Idag har vi inte gjort alls mycket. Tipspromenad, åkt waveboard och städat skåp. Sista lektionen fick vi gå hem för Marika är soft hehe. Då gick jag och Lovisa ner till syslöjden för att hämta min tröja.
DYR markeströja för er som är blinda. =)
Ja, jag failade stort och glömde de två prickarna över ä:et så det blev ett a. Men då syns det ännu mer att det är en dyr märkeströja, aint i right? ;)

Inga bra bilder, men hanna vägrade ta kort så jag fick ta hjälp av strykbrädan.
Jag gillar den iaf, sen bryr jag mig inte om vad ni tycker! =)

Kommentarer
Postat av: emmie

den blev jö ascool :D det ska bli spännande att se vad daniel har gjort ehm... ;P

2010-06-07 @ 21:01:22
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback