40 sanningar.

2010-06-1111:36:46
 
1. jag sjunger nästan alltid med i låtarna på raidon hehe.
2. När jag var lite blev jag alltid åksjuk, nu har jag tydligen växt ifrån det.
3. Jag älskar jordgubbar! Så länge jag slipper se dom, blir så äcklad!
4. Jag känner nästan aldrig suget efter att lyssna på musik.
5. Just nu vill jag faktist inte ha sol.
6. Innan hade jag väldigt svårt för att prata i telefon med folk, nu gör jag det hela tiden.
7. Mitt rum är jättelitet och oranget, euw?
8. När jag var liten hade jag exem (stavning?)
9. Jag tänder på killar med bröst&magmuskler, så jävla hett!
10. Jag älskar att sola! Så länge det finns vatten så man kan svalka sig ibland.
11. Innan älskade jag pigellin, nu vet jag inte längre ;o
12. Jag hade aldrig bränt mig av solen förens iår, nu brände jag mig rejält istället.
13. Snyggt hår är ett måste på killar..
14. Jag hatar barn, skit jobbiga!
15. Min granne är som en bror för mig.
16. jag ÄLSKAR kläder och skor.
17. Jag tycker inte om tårta, har gillat en i hela mitt liv och då åt jag en halv hehe...
18. Jag blir helt förtrollad när jag ser Usain Bolt springa, han är ascool!
19. Det är ingen som vet allt om mig, inte ens nära.
20. Jag hatar tacobröd, det går inte att äta.
21. Jag har gått på gymnastik när jag var liten.
22. Jag har alltid velat ha ett eget djur.
23. Jag älskar att spela sällskapsspel med bra folk!
24. Jag vill flytta hemifrån, till en egen lägenhet.
25. Jag har alltid velat åka till Australien.
26. Jag kommer inte på hur jag kom på mitt bloggnamn. As wierd namn..
27. Jag älskar att pussla! Låter helt nördigt men det är sant, as kul!
28. jag har tränat och tävlat i höjdhopp.
29. Det tar otroligt långt tid för mig att förstå vad folk säger.
30. jag har en massa knölar på mina fötter som inte ska vara där.
31. När jag var mindre hade jag en "hälskada" i 2-3 år.
32. Jag är mörkrädd, tror att det ska stå någon i varje hörn.. :$
33. Jag har aldrig varit kär.
34. Jag hatar fisk, as äckligt.
35. Jag älskar att fiska, men hatar att få fisk.
36. Jag älskar att skriva berättelser. På min gamla dator hade jag runt 30st.
37. Jag tycker det är jätte läskigt när man knakar, tror man ska gå sönder..
38. Jag ser fram emot döden, är jätte nyfiken vad som händer efter.
39. Det här var jätte jobbigt..
40. JAG ÄR BÄST =)

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet hur du kom på ditt namn (I)

du sa bu te mej så blev jag rädd ;d

sen tkte du de va kul -.- MOHAHAHA =)

2010-06-14 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback