Allisballis

2010-11-2416:27:21
 


min kusin är det sötaste som finns! Och påtal om henne så ska jag dit och äta middag ikväll, awesome! då kan jag övertala henne att vara med mig på nyår också, great shit!

Redovisade mitt No arbete idag också, finally! Nu har jag inga läxor eller prov kvar alls. Fast det förtjänar jag med tanke på att jag hade 5 prov och 2 inlämningar förra veckan.. Annars har skolan varit bra idag tror jag, inget speciellt har hänt så. Eller jo! vi har bestämt vad vi ska vara på wolleybolltuneringen (vi har lussewolley den 13:e och då kan man vinna för bäst utklädnad med)!!! Det är helt awesome. Men kan inte säga än, ni får en massa bilder från dagen sen istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback