Dra mig baklänges..

2010-11-0803:51:43
 
.. sara har gjort det igen!

Jag hittade ett par helt okej, låga vinterskor, dock inte så varma för 200kr. Jag köpte dom.
Sedan gick vi inte på off broadway igen och jag såg ett par sjuuukt snygga kängor, bra vinter skor och allting. Dom hade allting som inte dom andra hade.. Men dom kostade 69dollar (500kr). Så lite dyrare än dom andra.
Så väldigt chockerande för mig själv så köpte jag dom dyra och gick och lämnade tillbaka dom billiga. Nu har det hänt två dagar i sträck, im chocked!

Kommentarer
Postat av: emmie

goosh sara jag kan inte skriva till dig på msn :O

2010-11-08 @ 18:41:06
URL: http://justlikemi.blogg.se/
Postat av: Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Nu är vinnaren denna månad upp (månadens blogg)! En ny vinnare kommer upp nästa månad. Kolla om det vart du som vann :) Annars, är allting bra?

2010-11-08 @ 19:08:31
URL: http://faannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback