Nordstan.

2010-11-2616:07:49
 


Nikolina, jag, isa, dennis, daniel, oskar och jessica.

Bilden är tagen precis innan vi ska gå till göteborgsoperan. Glada och shoppingmätta! Dagen var awesome med de bästa. Massa shopping (julklappar tihi) och teater. Teatern var helt okej faktiskt. Dock hade vi inte så bra platser så vi såg inte hela tiden och man fick vääldigt ont i ryggen eftersom vi var tvungna att sitta och luta oss fram på räcket för att se. Vi satt btw högst upp, på 3:dje balkong.

Jag fick med mig glasögon hem, en mössa, kjol, ring, öronhängen och julklappar. Jag lägger inte ut det denna gången, det orkar jag inte hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade glasögonen ? :)

2010-11-26 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback