stilla havet.

2010-11-0517:19:44
 





Godmorgon. Igår var vi som sagt i skoaffären först, det blev inga skor för mig än. Hittade ett par uggs men hade inga sockar med mig, så kunde inte prova dom. Så vi ska dit i slutet av vistelsen igen. Efter vi hade varit där så drog vi ner till Playa del rey, till stranden och badade och solade. Det var huuur skönt som helt! Och det var huuuur stora vågor som helst också. Vi var på knähögt vatten hela tiden ändå så slog vågorna sönder oss.. Så nu har man badat i stilla havet också, det känns nice hihi. När solen började gå ner så gick vi upp till Mina kusiners kompisar och käkade och shit vad gott det var. Vid klockan 10 eller något drog vi oss hemmåt och damp i säng direkt. Helt utmattade.

Idag ska vi först upp till Hollywood bullevard, shoppa! Och sen till Target, shoppa! Sen till davidsbridal, inte shoppa.. Eller jo, Hanna ska köpa balklänning, men jag ska örhoppningsvis inte shoppa där haha. Sen ska vi ut och äta hela tjcoka släkten..

Nu måste jag duscha, poss!


Kommentarer
Postat av: anna

underbara bilder!

2010-11-09 @ 20:19:09
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback