Sunny day!

2010-11-0608:39:23
 





Första bilden är på mig, gina och hanna från när vi shoppade på hollywood blwd. 2 tröjor fick följa med hem från XXI, även känd som forever 21. Andra bilden är på mig och hanna när vi badade i poolen för att svalka oss efter shoppingturen, otroligt varmt! Och sista bilden är på mig, hanna och alice och den togs efter resturangbesöket. Väldigt trevlig resturang och ett plus var att man satt nästan bredvid en snygg kille som man satt och flörtade med halva kvällen... Nä men hahaha...

Nu är jag ap trött och ska sova, POSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Godmorgon :) Är allting bra?

Kram

2010-11-06 @ 09:27:17
URL: http://faannys.blogg.se/
Postat av: lovisa den bästa arnegärd ;)

Sjuuuukt snygg tröja på den sista bilden! :D

2010-11-06 @ 13:49:31
Postat av: sara djärv

fin blogg! :)

2010-11-06 @ 16:42:24
URL: http://saradjarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback