förkylning påväg?

2010-09-2715:29:52
 


håller troligtvis på att bli sjuk, underbart. Snörvlat och hostat hela dagen och jag är sjukt hes. Jag ska ner och jobba nu så det kommer bli ett äventyr att  se om rösten håller eller inte. I värsta fall får jag la jobba på lagret.

btw, idag så hade vi konditionstest på idrotten, 2km. Det gick ju underbart bra. not. Efter typ 500m så andades jag som en åsna och höll på att falla ihop, men som den tävlingsmänniska jag är så höll jag ut, och kollapsade efter mållinjen i stället. Låg i fem eller tio minuter och kipade efter andan och det enda min idrottslärare gör är att fråga efter min tid. Som om jag kan svara när jag inte kan andas? herregud säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback