School.

2010-09-2321:27:58
 

Kameran hände med till skolan idag. Jag, Lovisa och Emelie gör ett arbete på bilden där vi skulle fota. Så jag passade på att fota mina vackra vänner samtidigt. Och Haris fick sneflipp och snodde kameran och tog kort på allt och alla men har valt att inte lägga upp bilderna här haha.. Men här kommer några av de bilder som jag tog. :)
Emelie och Haris och våra blommor till vårat arbete hehe.

jag har absolut no idea vad emelie gör med våra blommor.. :(

Annie, Isa och Ida =)

avslutar med en snygg bild på oskar!


Kommentarer
Postat av: emmie

me like (A)

2010-09-23 @ 22:04:09
URL: http://justlikemi.blogg.se/
Postat av: louisa

oskar blir typ alltid bra på kort? :o

2010-09-27 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback