Yellow.

2010-09-2821:14:23
 


en random utplockad bild från vårt bildarbete.

Eftersom ingen svarade på mitt förra inlägg så antar jag att ni vill fortsätta läsa om min tråkiga vardag och se mina fullt intressanta bilder.. Skyll er själva säger jag bara! ;) Kom nyss hem från ett möte (med drillen) eller nyss och nyss, för en timme sedan, men har tittat på idol med hihi.. Det var la intressant, rätt långtråkigt men fick ju lite bra information i alla fall.

I morgon har jag engelska prov och försökte plugga lite innan idag, men kunde inte koncentrera mig. Så jag får hoppas att jag lyssnat tillräckligt bra på lektionerna så något satt sig i mitt lilla huvud i alla fall!

Nu ska jag faktist titta på några klipp av bamse.. haha ja, tro det eller ej, men snackade om det för någon dg sen och sen dess har jag blivit sugen på att  dra fram några riktiga barnklassiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback