6 månader.

2011-08-1721:27:21
 
Idag är det nästan 6 månader sen jag lade ner bloggen. Tiden går riktigt fort! Det känns som om det bara var förra veckan, men icke! Men nu har jag i alla fall bestämt mig, bloggen får bli en del av min vardag igen. Med andra ord, nu börjar jag blogga på nytt.

Som ni ser så har jag ny design? Jag har haft lust att börja blogga hela sommaren, men har inte haft orken att fixa en ny design, men nu är det gjort. Så, sagt och gjort så blev det startskottet. Dock kommer jag inte uppdatera lika mycket som förut, vill inte att jag ska hamna i samma sits som för ett halvår sedan, pressad att blogga.

Men nu ska jag sluta snacka allvar och säga hej till er istället, för det har jag ju totalt glömt bort..
HEJ FOLKET!! Hoppas ni är minst lika exhalterade som jag.

Så, sluttjatat. Ha en fin kväll allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback