besökt gymnasiet idag.

2011-01-1916:16:09
 

yes, vid halv 1 drog vi till gymnasiet. Vi satt där, 4 klasser frpn lundåker mitt i oasen och folk tittade på oss som om de var på bio, de var rätt underhållande.. VI FICK FIKA! det var det bästa hihihi.. Och medans vi åt vår bulle så snackade någon om något som jag inte lyssnade på hehe. Sen blev vi uppropade att gå till de som vi skulle hänga med, våra "guider". När estet musik blev uppropade så var det ett gäng med elever som skrek lite käckt i ett hörn haha.. Så generad gick jag dit. Vi var fyra elever som valt att titta på ES.

Musikmänniskorna var verkligen jätte trevliga hela bunten! Vi stod i musikkorridoren ett tag och alla estetare som gick förbi hälsade jätte glatt och så. När gustav (han som tog hand om oss) informerat oss klart om lite saker som jag knappt kommer ihåg var det var nu hehe så drog vi in i det stora musikrummet. Där satt vi och lyssnade när ES 3orna övade för något till utbildningmässan. Det var faktiskt intressant att se haha!

Eftermiddagen slutade med att vi satt med på en gehörs- och musiklära lektion med 3:orna.. Läraren (som sägs vara den bästa) tog ett omvänt ackord på pianot och sen skulle eleverna säga vad det var för något, Det var tydligen jätte svårt. Men jag satt där som ett frågetecken hela tiden, det var rätt kul haha... Men han såg nog att jag såg rädd ut för han sa att i 1:an börjar man med att lära sig noter. Där pustade jag ut hahah..

Okej, nu ska jag sluta med min timlånga berättelse och avsluta med att säga att det var riktigt trevligt! Jag börjar bli mer och mer säker på vad jag ska välja nu, tack och lov!

Kommentarer
Postat av: denise

sv; a ska nog de :)

så estet värkade bra ? :D

2011-01-19 @ 16:37:11
URL: http://denisesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback