en vän är en själ i två kroppar

2011-01-1219:38:25
 

Jag sitter och kollar igenom alla mina bilder som finns på datorn eftersom jag ska välja 100st att beställa hem. Nyss så råkade jag släntra in i en känslig mapp och hittade denna bilden. Den togs sommaren 2009. Det var endast vi av hela gislaved (kändes det som då) som var hemma. Vi var ute överallt och hade så tråkigt så att det blev kul. Vi mätte ut mitten av IPs fotbollsplan och satte oss där och bara var.

Sedan, inte långt efter så började vi bråka. En ytlig sak, en sak som var mitt fel. Du gjorde om bilden och la till en text som gjorde mig tårögd. Det bränner bakom ögonlocken än idag.

Minnesvågorna sköljer över mig.
synd att jag hade så fel om dig. tre är bättre än en? eller hur var det du tänkte?

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag vet inte hur jag tänkte, det enda jag vet är att jag ångrar mitt misstag mer än någonsin. ´Jag kan inte göra något åt det nu, men hade jag kunnat göra något åt det så hade jag spolat tillbaka tiden & ändrat allt. Livet är inte allt lätt, men man får leva med misstagen man gör & ta dem till kunskap, vilket jag gjort. Det som hände kommer inte hända igen - mot någon. Saknar dig, vi hade en bra tid & tacksam för att vi fortfarande är vänner!

2011-01-12 @ 20:46:40
URL: http://lovisaarnegard.blogg.se/
Postat av: alice

om du bara visste hur mycket du betyder för mig sara <3

2011-01-13 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback