mörkret har lagt sig över gislaved.

2011-01-1818:26:24
 
kvällen närmar sigo ch jag har inte gjort något annat idag än att titta på b-filmer, sitta vid datorn och äta. Eller jo, knarkat halstabletter med. Så fort den ena har smällt i munnen så tar jag nästa, det är enda gången det inte gör ont i halsen, när jag har dom i munnen.

Så, där är min dag. I morgon måste jag gå till skolan (hade mer än gärnat stannat hemma så jag får hosta ifred) eftersom vi har halvdag på gymnasiet. Man har valt en linje och så går man runt med alla andra som valt den linjen till de olika klasserna och är med på deras lektioner, typ. Det lär bli halvt intressant, själv har jag valt estet musik. Jag berättar i morgon hur det var haha..

Nu ska jag titta på VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback