In Los Angeles.

2011-11-0305:49:20
 

Hey guys. Jag sitter just nu i soffan hemma hos Gina och Michael och ska strax sova. Dagarna här har än så länge varit underbara! Idag började dagen vid poolen, sedan lunchade vi med min farbror och hans fru. Sedan drog vi oss mot havet, stannade där och chillade en stund innan vi drog och åt middag med Gina, hennes man och deras lilla bebis.

Och till det viktigaste, jag fick äntligen träffa min lilla älskling idag. Oliver, världens bästa hund! Han är den underbaraste varelsen på denna jord, helt seriöst. Han var överlycklig att träffa hos, inte förens nu, like 2 hours after we've got here, börjar han lugna ner sig. Det enda jag vill är typ att stoppa ner honom i min resväska och ta hem honom till sverige och aldrig släppa honom ur sikte igen haha..

Aja, nog babblat. Ni fick en bild från idag, och mer får ni när jag kommer hem! I morgon står shopping med Gina på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback