25 random frågor.

2011-10-1911:28:30
 
Vem berättar du allt för? Ingen.
Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa.
Vem stöttade dig senast du hade en svår period? Lovisa och Manfred
Hur svarar du i telefon? Tjenare mannen
Vem kramade du senast? Catrin
Vem av dina vänner var du med senast? Alle
Vem pussade du senast? Victor
Brukar du skratta för dig själv? Nej, jag skrattar alltid med min låtsas kompis Findus :)
Öl, cider, sprit eller vin? Cider
Brukar du bli för full? Nej aldrig, det är bara pinsamt.
Hur känner du dig nu? deprimerad, som alltid när jag är sjuk hah..
Vad saknar du? sommaren, värmen, solen.
Är du blyg? Nej. Eller jo, bara framför snygga killar hah..
Har du spytt offentligt? Ja, på mina egna skor. fuck life liksom
Vad längtar du tills? Lördag då jag ska upp till göteborg.
Vad dricker du helst på morgonen? Mjölk, jag har fått världens crush i det nu
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, jag ramlade ur sängen så sov på golvet den största delen av natten.
När grät du senast? I morse när jag vaknade hah
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, no doubt!
Är du bra på att laga mat? Nej.. Eller jo, om man gillar torr och bränd mat :)
Är du flygrädd? Bara om man flyger över vatten.
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Vem pratade du i telefon med senast? Adam
När var senaste gången du spydde? I natt
Hur många glassar har du ätit på en dag? 27......

Kommentarer
Postat av: Carin

fin blogg! allt bra?

följa varandra på bloglovin? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! <3 <3

2011-11-29 @ 15:53:14
URL: http://carinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback