Long time no see.

2011-09-0116:09:16
 
Gör en gångs skull så känner jag för att uppdatera, så hey there randoms. Här sitter jag i värsta mysoutfiten. Så fort jag kom hem från skolan åkte hoodisen på och byxorna av haha! Jag vet att det var otroligt länge sen, men ni får faktiskt leva med det. Jag har inte lust att uppdatera varje dag och då tänker jag absolut inte göra det heller!
.
Jag har ju faktiskt börjat skolan nu. Estet Musik går jag, för er som inte visste det och det är faktiskt riktigt kul! Jag har hamnat i världens gulligaste klass så det kunde inte blivit bättre. Dock har jag varit lite fundersam på om jag ska byta pga personliga skäl, men linjen jag ville gå isf var full så då stannar jag hellre kvar på estet.

Nu ska jag ut och gå en fet runda med min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback