sjuk chey med överskottsenergi.

2011-09-0514:40:21
 
Kan ni gissa vad jag har gjort idag? ne trodde la knappast det.. Jag har byggt ett berg med allt papper jag har snytit mig med. Det är lika högt som min soffa nu, fett awesome. Skulle tagit kort på det men det ser rätt äckligt ut, så jag sparar er på det.

De senaste 30 minuterna har jag sprungit runt i hela huset och desperat letat efter halstabletter men har inte hittat några, fuck life liksom. Jag har också jobbat med matte i en halv timme idag, hälften av uppgifterna hade jag gjort fel. Men vad kan jag förvänta mig med sprängande huvudvärk och noll koncentration?

Nu ska jag återgå till min soffa och mitt juicepaket. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback